współpraca z konsultantem ślubnym

czyli jak oszczędzić czas i pieniądze

wesele w starej zajezdni w krakowie - współpraca z konsultantem ślubnym fot. ajemstories.comwesele w starej zajezdni w krakowie - ajemstories.com


Wedding planner, czyli kto?

Wedding planner w Polsce bywa również często określany mianem konsultanta ślubnego. Jest to osoba, która na bazie swoich doświadczeń i znajomości branży oraz aktualnych ślubnych trendów uczyni Wasze przygotowania do tego najważniejszego dnia czasem przyjemnego planowania i oczekiwania.
Organizacja ślubu i wesela to przede wszystkim dobra logistyka i znajomość tematu. Kiedy powierza się planowanie ślubu osobie z doświadczeniem - oszczędza się zarówno czas, jak i pieniądze, bo rekomendowane wybory są sprawdzone i poparte solidnym wywiadem środowiskowym. Wedding planner powinien stać się przewodnikiem w temacie organizacji wesela. Bez dwóch zdań, oddając organizację ślubu i wesela profesjonalnemu konsultantowi ślubnemu, trzeba mu przede wszystkim w pełni zaufać, bo to właśnie ta osoba zarządza Waszym budżetem ślubnym, rekomenduje podwykonawców i podpowiada sprawdzone rozwiązania.

przygotowania do ślubu w krakowie - współpraca z konsultantem ślubnym fot. ajemstories.comprzygotowania do ślubu w krakowie - ajemstories.com


Kiedy zacząć współpracę z konsultantem ślubnym?

Nie ma żadnych sztywnych reguł czasowych. Można zrealizować wesele w 3 miesiące, ale równie dobrze można i w 3 lata. Wszystko zależy od tego, jak Para Młoda podchodzi do tematu organizacji wesela, jakiego terminu szuka i czego oczekuje od współpracy z konsultantem. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest spotkanie z taką osobą jeszcze przed ostatecznym wyborem miejsca na ślub i wesele. Znając rynek restauracji i hoteli,
a następnie potrzeby i oczekiwania Par Młodych, wedding planner po wstępnym spotkaniu potrafi zarekomendować najlepsze propozycje pobliskich miejsc a także podpowiedzieć plusy i minusy takich wyborów. Dość często Pary zaczynają współpracę, mając wybrane miejsce na wesele, a zdarza się i tak, że zatrzymują się
w połowie drogi, nie znajdując czasu i chęci na dalsze planowanie i na tym etapie szukają pomocy u doświadczonych osób.

ślub w bazylice bożego ciała w krakowie - współpraca z konsultantem ślubnym fot. ajemstories.comślub w bazylice bożego ciała w krakowie - ajemstories.com


Organizacja ślubu i wesela z wedding plennerem

Jak przebiega? W telegraficznym skrócie. Zaczynając
od wyboru miejsca, następnie rekomendacji podwykonawców np. takich jak zespół muzyczny, fotograf i florysta aż po całkowity wybór wszystkich osób pracujących na Waszym weselu, po końcową realizację, spisanie scenariusza dnia ślubu i rzecz najważniejszą
- koordynację dnia wesela. Na spotkaniach Pary Młode otrzymują konkretne wskazówki, podpowiedzi i opcje sprawdzonych pomysłów do subiektywnych wyborów. Ważna sprawa - mimo, iż wedding planner planuje Wasze wesele, końcowe decyzje i wybory należą zawsze do Par Młodych. To przecież Wasze wydarzenie, Wasz dzień.

ślub w bazylice bożego ciała w krakowie - współpraca z konsultantem ślubnym fot. ajemstories.comślub w bazylice bożego ciała w krakowie - ajemstories.com

]

Czy warto zatrudnić wedding plannera?

Oczywiście! Na każdym etapie przygotowań i organizacji ślubu i wesela. Przy doświadczeniu, jakie posiada, znajomości tematu i usługodawców oszczędzając Wasz czas, często oszczędza też Wasze pieniądze.

wesele w starej zajezdni w krakowie - współpraca z konsultantem ślubnym fot. ajemstories.comwesele w starej zajezdni w krakowie - ajemstories.com

Magdalena Barska
ceremony concept

Agentka ślubowa i życiowa. Na co dzień zawiaduje serwisem ślubnym abcslubu.pl. Jest producentką sesji ślubnych oraz wydawcą. Organizuje wesela pod marką Ceremony Concept a także kursy dla początkujących wedding plannerów

www.ceremonyconcept.pl
facebook
instagram
wróć do porad ślubnych
facebook instagram mail phone