REGULAMIN UCZESTNICTWA W TARGACH ŚLUBNYCH OFF WEDDING
-
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady udziału w imprezie targowej o nazwie OFF Wedding.
- Organizatorem targów jest firma Marzena Hans Fotografia z siedzibą w Pabianicach, przy ulicy Północnej 6/8, NIP: 731 188 58 95. Dane kontaktowe: tel. 507 572 820, e-mail: be@offwedding.pl
- Data targów: 20 stycznia 2019, godz. 11.00-18.00
- Miejsce targów: Szwedzka 2/4, Warszawa (róg ul. Szwedzkiej i Al. Solidarności, brama wjazdowa, hala nr. 8)
- Wystawcą może być osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której przysługuje zdolność prawna prowadzenia działalności gospodarczej, lub konsument, prezentujący ofertę zgodnie z zakresem tematycznym imprezy targowej.
- Organizator zapewnia wystawcy powierzchnię wystawienniczą niezabudowaną, w miejscu zgodnym z planem i układem branżowym, o wielkości adekwatnej do rodzaju ekspozycji, jednak nie mniejszej niż 4m².
- Organizator zapewnia promocję wydarzenia oraz prezentację uczestników targów na stronach wydarzenia (facebook / instagram).
- Organizator przygotuje mapkę stoisk, która zostanie przesłana do wszystkich wystawców najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem. Nie ma możliwości wyboru stoisk.
- Każdy wystawca przystępując do uczestnictwa w targach jest zobowiązany zapoznać się Regulaminem oraz przestrzegać warunków Regulaminu przedstawionych w jego dalszej części.
-
§2 Warunki uczestnictwa
- Warunkiem przystąpienia Wystawcy do udziału w Targach jest przesłanie formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej www.offwedding.pl oraz opłacenie całości kwoty w terminie umieszczonym na wystawionej fakturze na konto: 56 1140 2004 0000 3402 7665 6836 (mBank).
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Targach Off Wedding.
- Uczestnictwo w Targach jest płatne. Opłata wynosi odpowiednio 700zł brutto za stoisko 4m² 1500zł brutto za stoisko 8m², 3000zł brutto za stoisko 16m2. Showroom 70m2 - przestrzeń VIP - 4000zł.
- Nie ma możliwości wyboru konkretnego miejsca, Organizator odpowiada za rozmieszczenie stoisk.
- Brak wpłaty pełnej kwoty za stoisko uniemożliwia wzięcie udziału w Targach.
- Wystawca na swój koszt zapewni transport, montaż i demontaż stoiska oraz wszystkie elementy ekspozycji niezbędne do prezentacji swojej oferty.
- Organizator nie zezwala na stosowanie rollupów na stoiskach Wystawców ze względu na wizerunek Targów.
- Montaż elementów wyposażenia stoisk w strefie wystawienniczej będzie odbywał się 19 i 20 stycznia 2019
- Demontaż odbędzie się w dniu 20 stycznia 2019 w godzinach 18.00-21.00.
- Wszelka ingerencja w ściany budynku mająca na celu wyeksponowanie towaru / stoiska musi być uzgodniona z Organizatorem.
- Organizator nie wyraża zgody na wcześniejszy demontaż stoiska, tj. przed zakończeniem trwania Targów, czyli przed godziną 19:00, pod groźbą obciążenia kosztami z tytułu utraty wizerunku Targów.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne wypadki lub uszkodzenia ciała oraz straty, kradzieże lub szkody w mieniu Wystawców i gości, powstałe z jakiejkolwiek przyczyny, za wyjątkiem szkód powstałych z winy Organizatora.
- Każdy Wystawca zobowiązuje się ubezpieczyć swoją działalność w sposób zapewniający zwolnienie Organizatora od odpowiedzialności w przypadku zaistnienia szkody w miejscu ekspozycji/wystawy związanej z działalnością prowadzoną przez Wystawcę, w tym od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w związku z prowadzoną działalnością Wystawcy.
- Wystawca zobowiązuje się do prowadzenia działalności tak, aby nie naruszała obowiązujących przepisów prawa, nie była przyczyną i podstawą składania skargi przez kogokolwiek, a w szczególności przez innych Wystawców.
- Dostęp do prądu jest zapewniony, podłączenie we własnym zakresie (nalezy się zaopatrzyc w przedłużacze/rozgałęźniki).
- Ilość sprzętu należy zgłosić do dnia 15.XII.2018.