zostań wystawcą

Jeśli jesteś tutaj to znaczy, że spodobał Ci się nasz pomysł.

Wypełnij formularz i zacznijmy offweddingowe przygotowania!

Dane Kontaktowe:



Stoisko:

Katalog:

Pięknie zapojektowana i wydrukowana na matowym papierze publikacja.
Wydamy 2000 sztuk co pozwoli wręczyć materiały wszystkim odwiedzającym i wystawcom.

Dane do faktury:

Jeśli wystarczy paragon - pozostaw pola puste.


Akceptuję warunki zawarte w regulaminie

Wyślij formularz

...a jeśli chcesz się z nami skontaktować via e-mail
napisz po prostu na be@offwedding.pl
lub zadzwoń pod numer +48 507 572 820

REGULAMIN UCZESTNICTWA W TARGACH ŚLUBNYCH OFF WEDDING

    1. §1 Postanowienia ogólne
    2. Niniejszy regulamin określa zasady udziału w imprezie targowej o nazwie OFF Wedding.
    3. Organizatorem targów jest firma Marzena Hans Fotografia z siedzibą w Pabianicach, przy ulicy Północnej 6/8, NIP: 731 188 58 95. Dane kontaktowe: tel. 507 572 820, e-mail: be@offwedding.pl
    4. Data targów: 20 stycznia 2019, godz. 11.00-18.00
    5. Miejsce targów: Szwedzka 2/4, Warszawa (róg ul. Szwedzkiej i Al. Solidarności, brama wjazdowa, hala nr. 8)
    6. Wystawcą może być osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której przysługuje zdolność prawna prowadzenia działalności gospodarczej, lub konsument, prezentujący ofertę zgodnie z zakresem tematycznym imprezy targowej.
    7. Organizator zapewnia wystawcy powierzchnię wystawienniczą niezabudowaną, w miejscu zgodnym z planem i układem branżowym, o wielkości adekwatnej do rodzaju ekspozycji, jednak nie mniejszej niż 4m².
    8. Organizator zapewnia promocję wydarzenia oraz prezentację uczestników targów na stronach wydarzenia (facebook / instagram).
    9. Organizator przygotuje mapkę stoisk, która zostanie przesłana do wszystkich wystawców najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem. Nie ma możliwości wyboru stoisk.
    10. Każdy wystawca przystępując do uczestnictwa w targach jest zobowiązany zapoznać się Regulaminem oraz przestrzegać warunków Regulaminu przedstawionych w jego dalszej części.
    1. §2 Warunki uczestnictwa
    2. Warunkiem przystąpienia Wystawcy do udziału w Targach jest przesłanie formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej www.offwedding.pl oraz opłacenie całości kwoty w terminie umieszczonym na wystawionej fakturze na konto: 56 1140 2004 0000 3402 7665 6836 (mBank).
    3. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Targach Off Wedding.
    4. Uczestnictwo w Targach jest płatne. Opłata wynosi odpowiednio 700zł brutto za stoisko 4m² 1500zł brutto za stoisko 8m², 3000zł brutto za stoisko 16m2. Showroom 70m2 - przestrzeń VIP - 4000zł.
    5. Nie ma możliwości wyboru konkretnego miejsca, Organizator odpowiada za rozmieszczenie stoisk.
    6. Brak wpłaty pełnej kwoty za stoisko uniemożliwia wzięcie udziału w Targach.
    7. Wystawca na swój koszt zapewni transport, montaż i demontaż stoiska oraz wszystkie elementy ekspozycji niezbędne do prezentacji swojej oferty.
    8. Organizator nie zezwala na stosowanie rollupów na stoiskach Wystawców ze względu na wizerunek Targów.
    9. Montaż elementów wyposażenia stoisk w strefie wystawienniczej będzie odbywał się 19 i 20 stycznia 2019
    10. Demontaż odbędzie się w dniu 20 stycznia 2019 w godzinach 18.00-21.00.
    11. Wszelka ingerencja w ściany budynku mająca na celu wyeksponowanie towaru / stoiska musi być uzgodniona z Organizatorem.
    12. Organizator nie wyraża zgody na wcześniejszy demontaż stoiska, tj. przed zakończeniem trwania Targów, czyli przed godziną 19:00, pod groźbą obciążenia kosztami z tytułu utraty wizerunku Targów.
    13. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne wypadki lub uszkodzenia ciała oraz straty, kradzieże lub szkody w mieniu Wystawców i gości, powstałe z jakiejkolwiek przyczyny, za wyjątkiem szkód powstałych z winy Organizatora.
    14. Każdy Wystawca zobowiązuje się ubezpieczyć swoją działalność w sposób zapewniający zwolnienie Organizatora od odpowiedzialności w przypadku zaistnienia szkody w miejscu ekspozycji/wystawy związanej z działalnością prowadzoną przez Wystawcę, w tym od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w związku z prowadzoną działalnością Wystawcy.
    15. Wystawca zobowiązuje się do prowadzenia działalności tak, aby nie naruszała obowiązujących przepisów prawa, nie była przyczyną i podstawą składania skargi przez kogokolwiek, a w szczególności przez innych Wystawców.
    16. Dostęp do prądu jest zapewniony, podłączenie we własnym zakresie (nalezy się zaopatrzyc w przedłużacze/rozgałęźniki).
    17. Ilość sprzętu należy zgłosić do dnia 15.XII.2018.
facebook instagram mail phone

REGULAMIN UCZESTNICTWA W TARGACH ŚLUBNYCH OFF WEDDING

    1. §1 Postanowienia ogólne
    2. Niniejszy regulamin określa zasady udziału w imprezie targowej o nazwie OFF Wedding.
    3. Organizatorem targów jest firma Marzena Hans Fotografia z siedzibą w Pabianicach, przy ulicy Północnej 6/8, NIP: 731 188 58 95. Dane kontaktowe: tel. 507 572 820, e-mail: be@offwedding.pl
    4. Data targów: 20 stycznia 2019, godz. 11.00-18.00
    5. Miejsce targów: Szwedzka 2/4, Warszawa (róg ul. Szwedzkiej i Al. Solidarności, brama wjazdowa, hala nr. 8)
    6. Wystawcą może być osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której przysługuje zdolność prawna prowadzenia działalności gospodarczej, lub konsument, prezentujący ofertę zgodnie z zakresem tematycznym imprezy targowej.
    7. Organizator zapewnia wystawcy powierzchnię wystawienniczą niezabudowaną, w miejscu zgodnym z planem i układem branżowym, o wielkości adekwatnej do rodzaju ekspozycji, jednak nie mniejszej niż 4m².
    8. Organizator zapewnia promocję wydarzenia oraz prezentację uczestników targów na stronach wydarzenia (facebook / instagram).
    9. Organizator przygotuje mapkę stoisk, która zostanie przesłana do wszystkich wystawców najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem. Nie ma możliwości wyboru stoisk.
    10. Każdy wystawca przystępując do uczestnictwa w targach jest zobowiązany zapoznać się Regulaminem oraz przestrzegać warunków Regulaminu przedstawionych w jego dalszej części.
    1. §2 Warunki uczestnictwa
    2. Warunkiem przystąpienia Wystawcy do udziału w Targach jest przesłanie formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej www.offwedding.pl oraz opłacenie całości kwoty w terminie umieszczonym na wystawionej fakturze na konto: 56 1140 2004 0000 3402 7665 6836 (mBank).
    3. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Targach Off Wedding.
    4. Uczestnictwo w Targach jest płatne. Opłata wynosi odpowiednio 700zł brutto za stoisko 4m² 1500zł brutto za stoisko 8m², 3000zł brutto za stoisko 16m2. Showroom 70m2 - przestrzeń VIP - 4000zł.
    5. Nie ma możliwości wyboru konkretnego miejsca, Organizator odpowiada za rozmieszczenie stoisk.
    6. Brak wpłaty pełnej kwoty za stoisko uniemożliwia wzięcie udziału w Targach.
    7. Wystawca na swój koszt zapewni transport, montaż i demontaż stoiska oraz wszystkie elementy ekspozycji niezbędne do prezentacji swojej oferty.
    8. Organizator nie zezwala na stosowanie rollupów na stoiskach Wystawców ze względu na wizerunek Targów.
    9. Montaż elementów wyposażenia stoisk w strefie wystawienniczej będzie odbywał się 19 i 20 stycznia 2019
    10. Demontaż odbędzie się w dniu 20 stycznia 2019 w godzinach 18.00-21.00.
    11. Wszelka ingerencja w ściany budynku mająca na celu wyeksponowanie towaru / stoiska musi być uzgodniona z Organizatorem.
    12. Organizator nie wyraża zgody na wcześniejszy demontaż stoiska, tj. przed zakończeniem trwania Targów, czyli przed godziną 19:00, pod groźbą obciążenia kosztami z tytułu utraty wizerunku Targów.
    13. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne wypadki lub uszkodzenia ciała oraz straty, kradzieże lub szkody w mieniu Wystawców i gości, powstałe z jakiejkolwiek przyczyny, za wyjątkiem szkód powstałych z winy Organizatora.
    14. Każdy Wystawca zobowiązuje się ubezpieczyć swoją działalność w sposób zapewniający zwolnienie Organizatora od odpowiedzialności w przypadku zaistnienia szkody w miejscu ekspozycji/wystawy związanej z działalnością prowadzoną przez Wystawcę, w tym od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w związku z prowadzoną działalnością Wystawcy.
    15. Wystawca zobowiązuje się do prowadzenia działalności tak, aby nie naruszała obowiązujących przepisów prawa, nie była przyczyną i podstawą składania skargi przez kogokolwiek, a w szczególności przez innych Wystawców.
    16. Dostęp do prądu jest zapewniony, podłączenie we własnym zakresie (nalezy się zaopatrzyc w przedłużacze/rozgałęźniki).
    17. Ilość sprzętu należy zgłosić do dnia 15.XII.2018.