Druga edycja ślubnego spotkania branżowego połączonego z intensywnymi warsztatami marketingowymi oraz networkingiem. Zapraszamy wszystkie osoby działające w branży ślubnej, od fotografów i filmowców, przez wedding planerów, projektantów, dekoratorów, właścicieli fajnych lokali i jubilerów po muzyków i ciastkowników.
Dwa dni arcyciekawych wykładów to inwestycja w twoją firmę,
inwestycja przede wszystkim w Ciebie i Twoje postrzeganie w sieci.
To cykl szkoleń poprawiających Twoje kompetencje.
Mnóstwo inspiracji, dobry vibe, świetni ludzie, jak to mówią #networking, no po prostu magiczna przygoda. To wszystko w industrialnym, ale modnym jak boho lokalu na krakowskim Kazimierzu, pyszne jedzenie zarówno dla mięso jak i trawo-żerców i przede wszystkim impreza. Przyznajmy, że impreza, drinki i palemki to ten moment, na który wszyscy czekają!!!
Miejsce: Kraków - Stara Zajezdnia
Prowadzenie i impreza: DJ Jegomość
Paweł Tkaczyk
Jak wygrywać wojnę cenową bez obniżania ceny?
Cena – wbrew temu, co myśli większość – nie rządzi sprzedażą. Rządzi wartość. Konsument jest gotów płacić cenę, jeśli ta dorównuje wartości, którą widzi po drugiej stronie. Żeby zrównoważyć to równanie możesz… obniżyć cenę. Ale możesz też podnieść postrzeganą wartość swojej usługi. Jak? O tym na wykładzie.
Miłosz Bolechowski
Organizacja i produktywność w branży ślubnej.
Jak zapamiętać wszystko to, co Para mówi do nas podczas spotkania? Gdzie przechowywać dane o każdym ślubie? Jak zaplanować sobie pracę z tak dużym — charakterystycznym dla branży — wyprzedzeniem i jak ten plan realizować na co dzień? I wreszcie; jak wykorzystać te wszystkie informacje, żeby zadziałały na naszą korzyść i wyróżniły nas spośród konkurencji? Jak widać; pytania już zadałem — odpowiedzi w listopadzie.
Ewa Miszczyk-Wróbel
prawo autorskie, a organizacja wesela.
Wszystko o prawie autorskim, ochrona prawnoautorska, prawa osobiste, majatkowe, pokrewne i inne trudne wyrazy przetłumaczone na język powszedni. Czym jest ochrona wizerunku? Jak przygotowywać umowy? Jaką mamy odpowiedzialność? Oraz niespodzianka dotycząca niesławnego RODO.
Daniel Bossy
Trafianie do idealnego profilu klienta z reklamą na Facebooku.
Jak zaplanować kampanię reklamową na FB, począwszy od ustalenia strategii, poprzez dobór celu reklamowego i grupy docelowej. Sposoby targetowania, co sprawi, że kampania będzie trafiać do idealnego profilu klienta. System pozyskiwania kontaktów na wykonanie usług, w postaci kampanii lead generation.
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Co nowego w social media?
Algorytmy Facebooka i Instagrama pod lupą. Branża ślubna w social media - jak to robią najlepsi. UGC i influencerzy, czyli nie wszystko musisz robić sam! Silna strona WWW - filar Twojego e-marketingu. Co słychać u Google'a? Jakie treści działają? Content marketing w małej firmie. Czy to ma sens?
Krzysztof Krzemiński
obsługa klienta level master
Dostajesz setki maili, odbierasz masę telefonów, twój messenger nie daje ci chwili wytchnienia, a mimo to rzadko udaje ci się podpisać umowę? Może winny jest proces sprzedaży, którą stosujesz. A może nawet nie wiesz, że taki proces masz.
Lena Paracka-Werner
weddingowe zero waste
Zero Waste – kolejny trend w byciu eko czy szansa na realną zmianę? A może jedno i drugie? Będąc przedsiębiorcami kreujemy rynek branży ślubnej i mamy możliwość wprowadzania rozwiązań dobrych dla klientów i dobrych dla środowiska. Wykorzystajmy to! Na wykładzie opowiem o prostych i skutecznych rozwiązaniach, które każdy z nas może zastosować w swoim biznesie.
Olimpia Jenczek
petarda, czyli jak robić IG Stories
Jak budować swoją markę na Instagramie? W jaki sposób docierać do odbiorców? Jak tworzyć angażującą komunikację? Co pokazywać na Stories, aby chciano nas oglądać? Aplikacje/narzędzia przydatne w komunikacji na Instagramie. Dobre praktyki w branży ślubnej.
Fotografuje śluby i życie. Współtworzy, wymyśla i organizuje marki ajem.stories oraz OFF Wedding. W wolnym czasie chodzi po mieście z aparatem i szuka kolorów, ale ubiera się tylko na czarno. Kocha tajskie jedzenie i sernik nowojorski.
Filmowiec i fotograf nieszablonowych realizacji w duecie ajem.stories. Wizjoner i pasjonat neologizmów kochający telefony Huawei. Nosi zegarki ironicznie. Współrealizator i współpomysłodawca targów i marki OFF Wedding. Fotografuje tylko w czerni i bieli, ale ubiera się kolorowo.
Agentka ślubowa i życiowa. Na co dzień zawiaduje serwisem ślubnym abcslubu.pl. Jest producentką sesji ślubnych oraz wydawcą. Organizuje wesela pod marką Ceremony Concept a także kursy dla początkujących wedding plannerów
Pisz maila na be@offwedding.pl lub dzwoń (ale jednak lepiej mailem) pod 507 572 820
Kontakt z Off Wedding
facebook.com/offwedding
@offwedding.targislubne
be@offwedding.pl
+48 507 572 820